پیشگامان در تعقیب قهرمان دوره قبل

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

پیشگامان در تعقیب قهرمان دوره قبل
بازديد : 1053

لیگ برتر والیبال هفته دوم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با برگزاری شش دیدار درحالی پیگیری شد که تیم های کالهمازندران و پیشگامان کویر یزد با کسب سه امتیاز پیروزی در هفته دوم، شش امتیازه شدند و به ترتیبدر صدر و رتبه دوم جدول این رقابت ها قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در شهرهای آمل، بندرعباس، کاشان، گنبد و تهران(دوبازی) پیگیری شد. در نخستین بازی این هفته تیم والیبال سایپا در خانه والیبال تهران متین ورامین را سه بر صفر شکست داد. متین که در هفته نخست با شکست باریج اسانس در رتبه دوم جدول قرار گرفته بود با پذیرش این شکسترتبه هفتم جدول را به دست آورد. سایپا نیز که در هفته گذشته رتبه دهم را در اختیار داشت با کسب سه امتیاز این پیروزی ضمن پنج پله صعود به رتبه پنجم رسید. پنج دیدار دیگر هفته دوم، به صورت همزمان و از ساعت 17 آغاز شد که کاله مازندران در آمل میزبان شهرداری ارومیه بود. کاله نیز سه بر صفر مهمان خود را شکست داد تا با کسب شش امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. کاله در هفته نخست نیز نوین کشاورز را از پیش رو برداشته بود. شهرداری ارومیه نیز در پایان هفته دوم با ملی پوشان خود همچنان بدون امتیاز ماند. همچنین پیشگامان کویر یزد در این هفته مهمان جواهری در گنبد کاووس بود که این تیم نیز سه بر صفر میزبان خود را شکست داد. پیشگامان نیز شش امتیازی شد و بهدلیل تفاضل پوئن معدل نسبت بهکاله در رتبه دوم قرار گرفت تا مانند سایه، کاله را تعقیب کند. پیکان نیز در تهران به مصاف شهرداری تبریز رفت. بازیکنان پیکان در این بازی تلاش زیادی برای شکست حریف کردند که موفقبه شکست سه بر دو نماینده تبریزشدند. پیکان با کسب دو امیتاز اینپیروزی جمع امتیازهای خود را به پنجامتیاز رساند و در مکان سوم جدول در پایان هفته دوم قرار گرفت. بندرعباس نیز میزبان دیدار دیگر هفته دوم لیگ برتر والیبال سال 91 بود که آلومینیوم المهدی به مصاف میزان خراسان رضوی رفت. بازیکنان المهدی نیز سه بر یک میزان را شکست دادند تا در دومین هفته لیگ برتر والیبال به نخستین پیروزی خود دست یابند. در آخرین بازی هفته دوم جام سردار شهید حسن طهرانی مقدم تیم باریج اسانس کاشان میزبان نوین کشاورز بود که این بازی نیز سه بر دو به سود باریج به پایان رسید تا نماینده کاشان با دو امیتاز در مکان نهم جدول این رقابت ها قرار گیرد. نتایج کامل مسابقات هفته دوم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
سایپا 3– متین ورامین صفر: (25- 23، 25- 20 و 25- 20)
پیکان تهران 3 – شهرداری تبریز 2:(25- 20، 24- 26، 23- 25، 25- 20 و19- 17)
باریج اسانس 3 – نوین کشاورز 2: (25- 17، 25- 22، 23- 25، 20- 25 و15- 12)
بازرگانی جواهری صفر – پیشگامان کویر 3: (21- 25، 20- 25 و 25- 20)
کاله مازندران 3 – شهرداری ارومیه صفر: (25- 22، 32- 30 و 25- 22)
آلومینیوم المهدی 3– میزان خراسان رضوی یک: (25- 17، 25- 27، 25- 20 و 25- 22)
هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه برتر ایران روز چهارشنبه دهم آبان ماه در شهرهای ارومیه، کاشان، مشهد، تهران، یزد و تبریز با برگزاری شش دیدار پیگیری خواهد شد. جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته دوم به قرار زیر است:
1-کاله مازندران شش امتیاز
2-پیشگامان کویر شش امتیاز
3-پیکان تهران پنج امتیاز
4-شهرداری تبریز چهار امتیاز
5-سایپای البرز سه امتیاز
6- آلومینیوم المهدی بندرعباس سه امتیاز
7-متین ورامین سه امتیاز
8-میزان خراسان سه امتیاز
9-باریج اسانس کاشان دو امتیاز
10-نوین کشاورز یک امتیاز
11-شهرداری ارومیه بدون امتیاز
12-جواهری گنبد بدون امتیاز



موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1391/8/4/4 و 7:34 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام داداش وبت عاليه... راستي منم تركمنم... پاسخ:سلام داداش...ممنون نظر لطفتونه...خيلي عاليه،چرا آدرس نذاشتي مسعود جان؟ بازم بيا


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف